SOLEN SKINER OCH INGA SURA MINER!

Har kommit ut till stugan nu. DET ÄR SOL!!!
Kan inte bli något annat än lyckat sen ikväll. eller okej, jag har glömt min bikini, men jag hade inte tänkt och bada så om vi ska sola får det gå bra i underkläder  faktiskt. vi är ju bara tjejor lixx.
Det kommer bli en sjukt trevlig kväll/natt iaf. (eller ja.., beror på om bella börjar med sina julsånger haha)
Sofie är den enda som inte har bloggat nu ju! Vilken torris hon är hihi. Tjejer: Vi häller vatten på henne!! hahaha.
Nu är iaf grillen laddad också. Bara att fjutta på hihi. sen är det grilldax!
Okej, jag har stört mej på en sak. ett flygplan har cirkulerat fär i typ 2timmar nu och åker förbi med jämna mellanrum ungefär en kvart-tjugo minuter. lite smått störande ver det men nu har det iaf slutat.

Det var allt för mej, hej!

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA ja vatten!:D hihi det kanske är ett pangpangflygplan som vill panga sönder grillen så vi får bli utan mat ikväll x) hihi

2009-05-21 @ 14:13:08
Postat av: malin

VATTEEEEEEEEEEEEN! hon ska bli våt nu ;) hehehehehhe

matilda, du har inte tänkt på att det kan vara olika flygplan? ;) hehehe

2009-05-21 @ 15:15:32
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0