Schema

Nu ska jag följa Bellas exempel och göra ett schema på vad jag ska göra under dagarna.
Typ mellan vilken tid jag ska plugga och vad jag ska plugga och såna grejer. när jag ska träna, spela, ja, en massa sånt! Jag tror att det är lixx det jag behöver för att fixa dom sista veckorna. men shiet vad mke kemin var!! omg säger jag bara. men nu har jag gett mej fan på att jag ska klara sista provet, för isf har jag nog fixat alla prov på hela högstadiet. (jag vet ju lixx inte riktigt hur det går med nationella i kemi haha) Det gick åt helvete men jag tycker att jag borde iaf få g. annars förjar jag känna mej ganske misslyckad.
imorgon är det jössefröjda och jag ska ha samling klockan halv nio redan! sen ska vi gå runt på stan och göra en massa grejer och sen lunch på the roof. Ska bli rätt kul tycker jag., inte för att jagf tror att jag vinner, absolut inte!, men det blir ju en upplevelse lixx.
Nej nu blir det til att göra ett schema och ansiktsmask. Sen en hyffsat tidig kväll.
Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0