Onsdag.

Onsdag är det idag. Vi har gjort idrottsprov. Gick hyffsat tror jag,
Sen köpte jag och sofie godis till bion ikväll! Änglar och Demoner. ska bli så himla kul och se den. den slår nog inte boken tror jag men man kan ju alltid hoppas!
Spelaade nyss. gick väl bra hihi. en menuett och sicilano typ haha. jag tror ärligt talat inte någon bryr sig ändå såatte. imorgon drar girlzen till stugan. jag ska grilla kött, majskolv och halloumi-ost. sen små vita kuddar (som bella kallade marsmallows haha jag kan heller inte stava det) med dumle! =)
sjukt gott är det och sjukt kul kommer det att bli!!
Vi hoppas på sol och många skratt tjejer!!!
Jössefröjda på lördag hihi! Med den snygga, (hör ironin) långa svarta kjolen.
och sen spelning på invigningen av kaffestugan på sågudden på söndag. haha det blir nog vi och fikasugna gamlingar! men dom är så söta så.
Nu ska jag väl försöka och skriva lite uppsatser och kanske ytte pyte lite på kemin som vi har prov på på tisdag. (sista!!!!!) Jag har ju så mycket och göra i helgen så..

Goodbye my lovers!

Kommentarer
Postat av: malin

matilda, du glömde lägga i rätt katergori och skriva att det var du ;) hihihi

2009-05-20 @ 20:45:01
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0