Jag igen..

Jah, nu kommer ännu ett halvtråkigt inlägg av mig. HIHIHIH  *mordisk* (till Malin)
Nu har jag gjort iordning min maaaaat! Hihih, ska bli så kul-kul-kul!
Jag ska krama alla människor när jag kommer, HÅRT & LÄNGE!! Bara så ni är förbereda. ;)
Snart ska jag blåsa mitt hår och sminka mig, sen ska jag packa resten av grejorna.
Är det typ:
Bikini
Handduk
Pyjamas
Kläder
Mat
Tandborste
Kudde + Täcke
Sockor.

Glömt något? :O
Jag kommer i alla fal inte på något mer. Kamera skulle man ju ta med. (Om den inte var så störd=trasig.)
Pöss Hare bra! Bella

We were sitting with our backs against the world.
Saying things that we thought never hurt.
Who would have thought it would end up like this?

Kommentarer
Postat av: malin

hihi, jag måste få skära upp mina saker hos matilda, har inte orkat göra det hemma! moahahahhaha jättemordisk

2009-05-21 @ 15:14:46
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0