Hej!

Nu sitter jag här i min pyjamas, bara så alla vet och klockan är 11.22. (jag missade inte 11.11) :D
Funderar på om jag ska ta och duscha, käka lite frukost och packa till Matildas stugfest! Ska bli så najs!
Och bara så alla vet, så dom inte får en chock till morgonen, jag brukar vakna med världens frisyrer. Men dom har ni ju redan sett ett antal gånger.
Längtar-Längtar-Längtar
Jag vill så att klockan ska bli typ 15.45 för då någon gång skulla Malin hämta mig.
Och sen drar vi hem till dig Matilda. Wiiiho!
Sen så alla vet, det ska bli sjuuukt gött att slippa min bror! För då har jag fått slippa honom i 2 hela dar typ.. Eftersom jag var hos Albin igår också.
Men nu kurrar min mage förfärligt så jag tror det inte ska bli så mycket mer skrivet från min sida.

Pöss hare bra! Bella.

Kommentarer
Postat av: malin

bella! jag missade heller inte 11.11! :D

2009-05-21 @ 12:44:18
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0