Hej alla barn nu är det barnprogram.

Heeej! Bella här nu. (: hihi
Orkade inte skriva något igår, eller okej.. Jag hann inte skriva något igår.
För först var jag på stan med Malin och köpte byxor och en bok. Och nej, jag har inte glömt!
Vi kollade ju på Matilda också. Jättesöt som vanligt! (:
Sen kom jag hem, städade rummet. (på ca 10min) Kastade mig över min nya bok. Så nu har jag lästa första delen, och är nu inne på Jacobs. (: såååå kul! Men det där med graviditeten är lite skum ändå. S:
(Malin, du förstår vad jag menar)

Sen så gick jag hem till Albin. Kom hem väldigt väldigt sent. Men det var skoj ska jag säga er. ihihih
Men nu sitter jag här fast jag egentligen borde börja lite med kemin. S: Har bestämt att jag ska iaf skriva halva kemin idag MINST! Annars vet jag en som kommer vara stressad och panikslagen imorgon. Men först ska jag kolla min mejl. ;)
Känner att mina inlägg blir vääääldigt intressanta. Eller inte.

Pöss hare bra! Bella
Ps. lägg märke till att jag skriver: Pöss hare bra! Bella i slutet av alla mina inlägg. ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad heter boken?:D <3

2009-05-24 @ 14:10:56
Postat av: malin

boken är bäst! och jag fattar att du kommit så långt. själv gick det segt när jag läste, men jag läste ju ändå den på engelska! ;) hihiihihihihi.

ja, den är skum. men du kommer fatta mer i bellas del igen ;) <3

2009-05-24 @ 17:42:28
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0