våt och härlig!

Alltså ärligt då! Vi slutar ju typ imorgon. :O
Det känns sä jäkla skumt, tycker inte ni det?
Det känns typ som : "var det här allt?"
Förstår ni vad jag menar? Jättekonstigt tycker jag. Men det ska ändå bli lite kul.
Nu ska ni få en lista över saker jag ska göra under sommarN.
  • Sova
  • Bada
  • Äta
  • vara med er
  • vara med Albin
  • vara med mina andra kompisar
  • sola
  • cykla
  • åka till gbg
  • troligtvis gå på festivalen här i vår lilla stad
  • läsa
  • äta glass
  • och vara allmänt glad
  • och tälta, (vad är en sommar utan tältning? : O )
Nu var min vackra lista slut. Har iaf inga fler saker att skriva dit, än så länge x)

Mendu Malin, vad menade du med att vi ska gå med varandra på fredag?
Menar du lixx på kvällen? För isf vill jag iaf hänga på dig. ;) hihi

Kommentarer
Postat av: malin

ah, nu har ju vi pratat om det med imorgon.

men jag menade på kvällen ofc! ;)

2009-06-11 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0