total fa-li

jag misslyckades när jag skulle skriva in lösenordet. jag skrev mitt vanliga! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!
är nog rätt misslyckad hela dagen idag......

tror jag har fått bonnbränna med, på benen! efter shorts. MOAHA, fult om det är så.

men tjejer, tjejkväll snart eller? för jag kräver snart en dos av skratt med er! har saknat det. (okej, det där lät vääääldigt dumt)

och sofie, lars-inge har inte ringt dig igen? :P för jag tänkte ringa honom, men jag vågar inte! hahahaha

för det handlade om intagningen tror jag. för han hade ring till jonna och frågat om hon visste om jag hade kommit in på solberga.. haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken intressant blogg du har! :D

kolla gärna in min med :)

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-24 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0