Regn.

Det regnar ute. jag blir blöt då när jag går ut med frasse. inte kul.
Sen har jag städat från halv tio till två ungefär. hela lägenheten, rubbet! Sjukt jobbigt!
Jag längtar efter min isak sjukt mycket!!! Jag har kommit på att det är hela 21 dagar tills vi får ses igen!
TRE hela veckor! Men jag ska nog klara mej, ska..? jag måste!
Gud vad jag tjatar på känner jag, men jag måste ju se till och hålla ställningen här på bloggen. (Y)
Sjuk är jajg också, alternativt allergisk mot något. Det rinner i både ögon och näsa och jag har ingen smak på något av det jag äter. Det är nästan mest trist tycker jag. Som igår när vi åt hemmagjort hamburgare. Asgott ju, egentligen. Men man blir lixx inte sugen på mat när man inte känner smak av den.
Appropå något helt annat så är det midsommar imorgon! Tiden går fort. Hoppas smalen har kommit tillbaka, för man äter ju så mycket gott då. ÅPå midsommar alltså!
Jag köpte en kalender igår, som är 09/10. Ska försöka bli en ordningsam person nu. Men fatta vad dumt det kommer låta nästa sommar tex. Nu bara: jag laddar inför sommarn noll9. Då blire ju typ, Oh yes! Sommarn 10...? Låter ju verkligen asdumt.
Oj vad jag har babblat på, nu får det vara slut på det på ett tag!
Men vi ses tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0